نقش ولایت دراتحاد وانسجام ملی جوانان
نوشته شده توسط : حامد سیفی

 

 

بدون شک دانستن و آگاهی داشتن از نقشه های استعمارکهنه (انگلیس ) واستکبارجهانی(آمریکا) ما را برای مبارزه ودفاع از کیان اسلامی وانقلاب ورهبریت آماده تر ومنسجم ترخواهد نمود دشمنان اسلام و انقلاب با رویكرد جدید و جنگ نرم قصد دارند به اهداف خود برسند.

اینجا می طلبد تا جوانان مومن ومتدین و ولایتمدار واردمیدان کارزار شده وبا افکار واندیشه های ناب ونشات گرفته از خط امام ورهبری خودرا برای نبردی سخت تر از جنگ هشت ساله آماده کنند .

درجنگ سخت که هشت سال برایران تحمیل شد مردان وزنان وکودکان  ودر راس آنان جوانان برومند سلاح به دست گرفته وسینه را سپر تیر بلا کردند ودرمیدانهای پراز مین و باتلاق و خاکریز های دشمن گذشتند وبا تنی مجروج وپاره پاره بر دستان ملت رشید ایران تشییع شدند وبا احترام خاصی به خاک سپرده شدند تا شاهدی برمظلومیت اسلام وایران باشند .

خانه وکاشانه هایمان آماج تیربلا وبمب های چند تنی دشمن با حملات هوائی قرارگرفت و خانه ها ویران شد  شهری نبود که درامان باشد ومورد اصابت موشک وراکد وبمب دشمن واقع نشده باشد .

استانی از ایران اسلامی نبود که صدها شهید تقدیم انقلاب نکرده باشد اما جنگ ونبرد به اتمام رسید وشهدا عزت یافتند وخانواده هایشان با سربلندی واقتدار در جامعه می گردند ومورد احترام همه هستند .

ویرانه های به جامانده از جنگ به بهترین شکل ممکن ساخته شدند وخیابانها وکوچه ها با نور چراغ برق و لوله کشی آب وفاضلاب و... آبادشدند وشهرها با نام قهرمانانش امنیت واقتدارپیداکرد .

درنتیجه پایان جنگ سخت برای ملت ومردم وجوانان کشورمان افتخار وآبرو به همراه داشت وخودکفائی ها و نعمت های فراوانی که بعد از جنگ نصیبمان گردید همه شاهد هستیم .

اما درجنگ نرم که ایادی ومزدوران داخلی هم درآن نقش موثر وفعال دارند ساختارش با جنگ سخت تفاوت دارد .

درجنگ نرم بمب ها ویرانگر خانه هاو تکه پاره کننده ی جسم ها نیست . بلکه بمبها به قلب ساکنین خانه ها اصابت می کند واصالت وهویت مردم مسلمان کشورمان را هدف قرارداده است .

نبردی نابرابر بین ابرقدرتان تاغی ویاغی وملتی مظلوم که می خواهد روی پاهای خودبماند .

امکانات فضائی فوق مدرن و هزینه کردن میلیاردها دلار وخرید انسانهائی بی هویت و شایعه پراکنی ، اتهام به اصل نظام ، بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب وزیرسوال بردن نقش ولایت فقیه درکشور .

اینها وهزاران ترفند زشت وناجوانمردانه دیگر از اعمالی است که جنگ نرم بر پیکر جوانان  رشید ایران واردمی آورد .

با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری در این زمینه تمام برنامه‌های هفته بسیج در کشور به این مسئله توجه ویژه شده است و تمام سخنرانان در این برنامه‌ها علاوه بر تشریح اهداف دشمنان در زمینه جنگ نرم در زمینه نحوه مقابله با این نوع تهدید سخنرانی می‌كنند.
امروز شرایط ایران به طور كامل تغییر كرده و در یك شرایط استثنایی خیز بلندی برای پیشرفت كشور تعیین شده و بسیج به عنوان متن مردم نقش ویژه‌ای برای رسیدن به برنامه‌ها و چشم‌انداز‌های كشور دارد.
: در دورانی كه به گفته مقام معظم رهبری دهه عدالت و پیشرفت نامیده می‌شود، دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم درصدد ضربه زدن به نظام است، بسیج باید با راه‌اندازی واحد‌های سازندگی و تقویت پایه‌های علمی به ویژه توسط دانش‌آموزان، كشور را به سوی پیشرفت هدایت كند.
در زمان جنگ نرم تمام كشور خط مقدم است و فعالیت‌های ما در بسیج به عنوان یك واحد عمل كننده جنگ نرم محسوب می‌شود و در این دوران كه به دوران تمدن‌سازی معروف شده، تمدن خلق ایرانی از وظایف بسیج است.

نقش جوانان در این نبرد نرم ووحشتناک کاملا واضح و مبرهن است .اینجا نوک نیشتر زهرآلود دشمن قلب جوانان ونوجوانان ایران اسلامی را که مهد تمدن وفرهنگ جهان است ومنتظران واقعی امام زمان (عج) درآن زندگی میکنند هدف قرارداده است ، تا تیرخلاص را که بی اهمیت کردنجوانان نسبت به اجرای احکام الهی مانند نماز وروزه وفروع دین است و دلسرد کردن آنان نسبت به آینده ای روشن درپرتو اسلام ورهبریت است  دردستورکاردارد.

جوانان باید هشیارباشند ودر دفتر سربازخانه هاس امام زمان به نام بسیج مراجعه وبا افکار واندیشه امام خمینی (ره ) و مقام عظمای ولایت ثبت  نام کرده تا برای نبر نرم آماده باشند زیرا درنبرد نرم هرکسی شکست بخورد منفورجامعه و در باتلاقی گرفتارخواهدآمد که ریشه واصالت خود وخانواده وایل وتبارخودرا خواهد کند .

غرب در بحران معنویت به سر می‌برد، بطوری که بسیاری از كشور‌ها به مقامات ایرانی مراجعه كرده‌اند تا فرهنگ بسیج را به كشور خودشان منتقل كرده و از آن استفاده كنند كه این مسئله نشان‌دهنده برتری تفكر بسیجی است كه نشاط در آن موج می‌زند و محور آن جوانان برومند ایران اسلامی است هستند.

 یکی از این شکست خوردگان نرم ریگی آن جنایتکارحرفه ای است که مغزمعیبوبش را استعمار به استحمارکشاند وآن جنایاتی که شاهد بودیم از او سرزد .

ازاین افراد شکست خورده ی درجنگ نرم می توان سروش ، کدیور، کروبی و امثالهم را نام برد .

پس همه با هم با قلبی مملو از مهرورزی واعتدال با اطاعت از مقام عظمای ولایت ومرجعیت پیش بسوی نبرد نرم با دشمن سخت سر وکینه توز.

 


استفاده مطالب زیر هم مهم است

 

بسیج سد محکمی در مقابله با جنگ نرم دشمن است

 

بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و بسیجیان سربازان آماده و جان بركف رهبری هستند.
دشمن از شنیدن نام بسیج متزلزل می‌شود و كارنامه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی درخشان است.
دشمنان دین و بشریت با تجربه شكست در مقابل ملت‌های مسلمان به‌ویژه در دوران دفاع مقدس، جنگ لبنان و غزه به این نتیجه رسیده‌اند كه شاید جنگ نرم موفق عمل كند.
یكی از مأموریت‌های بسیج مستضعفان مبارزه در جنگ فر هنگی با دشمن است، در جنگ افكار خاكریزهای دشمن و خودی بسیار نزدیك است.
جنگ نرم مبارزه استكبار با ارزش‌ها، اسلام، انقلاب اسلامی، اعتقادها و باورهای مردم است و نخبگان و فرهیختگان در مقابله با این جنگ وظایف سنگینی را بر عهده دارند.
دشمنان می‌دانند تا زمانی كه بسیج و فرهنگ بسیجی وجود دارد نمی‌توانند توطئه‌های خود را پیاده كنند و به این دلیل با تهاجم فرهنگی به دنبال وارد كردن جوانان كشور در عرصه‌های دیگر هستند.
توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تمام نشده و تا زمانی كه استكبار در جهان وجود دارد تفكر بسیجی هم خواهد بود.
در كشورهایی كه ادعای آزادی می‌كنند به دلیل پیوستن مردم به دین اسلام و گرایش بانوان به پوشش و حجاب اسلامی، سیاستمداران صهیونیسم و آمریكا آینده‌ای سخت‌تر را برای خود پیش‌بینی می‌كنند.
بسیج با اقتدار و درك و فهم بالاتر از دهه‌های گذشته و با بصیرت بیشتر تمام تلاش خود را در راستای به‌كارگیری فرمایش‌های سكاندار نظام و سرافرازی سرزمین ایران و ایرانی به كار گرفته است و در مسیر و وصیت شهدا حركت می‌كند.
مهم‌ترین رسالت و وظیفه بسیج برای مقابله با جنگ نرم دشمنان كه برای براندازی نظام اسلامی آغاز كرده‌اند حضور فعال‌تر در صحنه میباشد.

 

 

محور برنامه‌های بسیج نحوه مقابله با جنگ نرم است‌

 

دشمنان اسلام و انقلاب با رویكرد جدید و جنگ نرم قصد دارند به اهداف خود برسند.
 با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری در این زمینه تمام برنامه‌های هفته بسیج در کشور به این مسئله توجه ویژه شده است و تمام سخنرانان در این برنامه‌ها علاوه بر تشریح اهداف دشمنان در زمینه جنگ نرم در زمینه نحوه مقابله با این نوع تهدید سخنرانی می‌كنند.
امروز شرایط ایران به طور كامل تغییر كرده و در یك شرایط استثنایی خیز بلندی برای پیشرفت كشور تعیین شده و بسیج به عنوان متن مردم نقش ویژه‌ای برای رسیدن به برنامه‌ها و چشم‌انداز‌های كشور دارد.
: در دورانی كه به گفته مقام معظم رهبری دهه عدالت و پیشرفت نامیده می‌شود، دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم درصدد ضربه زدن به نظام است، بسیج باید با راه‌اندازی واحد‌های سازندگی و تقویت پایه‌های علمی به ویژه توسط دانش‌آموزان، كشور را به سوی پیشرفت هدایت كند.
در زمان جنگ نرم تمام كشور خط مقدم است و فعالیت‌های ما در بسیج به عنوان یك واحد عمل كننده جنگ نرم محسوب می‌شود و در این دوران كه به دوران تمدن‌سازی معروف شده، تمدن خلق ایرانی از وظایف بسیج است.
وی با بیان اینكه غرب در بحران معنویت به سر می‌برد، خاطرنشان كرد: بسیاری از كشور‌ها به مقامات ایرانی مراجعه كرده‌اند تا فرهنگ بسیج را به كشور خودشان منتقل كرده و از آن استفاده كنند كه این مسئله نشان‌دهنده برتری تفكر بسیجی است كه نشاط در آن موج می‌زند و محور آن دانش‌آموزان هستند.

 

بسیج در هر دو جنگ نرم و سخت حافظ انقلاب است


پنج آذر ماه یادآور سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی تشكیل ارتش 20 میلیونی برای حفظ انقلاب است.
امام برای حفظ انقلاب، توسعه و پایداری دستاوردهای بزرگ آن و همچنین با توجه به شناخت خود از نقش مشاركت مردم در تداوم انقلاب دستور تشكیل این نهاد مردمی را صادر كرد.
سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینكه ملتی كه 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون نیروی آماده داشته باشد نشان از اهمیت توده مردم در حفظ كیان كشور است.
تفكر بسیج و تشكیل آن نیز بر مبنای مشاركت مردمی در حفظ انقلاب از دست توطئه‌هایی بود كه چه در اوایل انقلاب و چه در زمان حاضر از سوی دشمنان طراحی و در حال اجراست.
اوج حركت بسیج در این زمینه نیز در دوران دفاع مقدس متبلور شد و استراتژی رهبر كبیر انقلاب برای مشاركت مردم در حفاظت از كشور به ‌طور كاملاً عینی عملی شد.
اگر بسیج در دوران جنگ نبود چه ‌بسا بسیاری از دستاوردهای انقلاب حفظ نمی‌شد و سرنوشت جنگ به‌ گونه‌ای دیگر پیش‌رفت و رغم می‌خورد.
امروزه نیز با گذشت دو دهه از پایان جنگ نقش بسیج در كشور پررنگ‌تر شده چرا كه خود را با زمان امروز تطبیق داده است.
تشكیل نهادهایی چون بسیج مستضعفان، بسیج دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید، پزشكان، ورزشكاران، هنرمندان و ... نشان‌دهنده آن است كه امروز این نهاد جایگاه خود را در بین همه اقشار جامعه حفظ كرده است.
آموزش‌ها، تاكتیك‌ها و سازماندهی كنونی بسیج به‌گونه‌ای است كه این نهاد را قادر ساخته تا در همه زمینه چه در جنگ سخت و چه در زمینه جنگ‌های نرم دشمن آمادگی كامل را به دست آورده و با تمام توان از انقلاب اسلامی و خاك كشور دفاع كند

نقش بسیج در شكست ترفندهای جنگ نرم انكارناپذیر است


بسیج نماد توانمندی انقلاب اسلامی بوده و نقش آن در شكست توطئه‌ها و ترفتدهای جنگ نرم انكارناپذیر است.
نهاد بسیج با توانایی‌های بسیار در تمام زمینه‌ها منشا خدمات گسترده در عرصه‌های مختلف طی طول تاریخ این انقلاب بوده است.
 اصلی‌ترین و فراگیرترین رویكرد بسیج در شرایط كنونی، رویكرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
بسیج نهادی متشكل از همه آحاد جامعه است كه با توانایی‌های مختلف در راستای تداوم این نظام مقدس با توجه به وظایف محوله تلاش می‌كند.
دشمن در جنگ نرم قصد دارد پایه‌های ایمان و اعتقاد مردم را تضعیف كند كه باید با برگزاری برنامه‌های كیفی مانع از تحقق اهداف دشمن شد.
 اگر وحدت ملی خدشه‌دار شود بازدارندگی نظامی تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.
بسیج طبق ضرورت‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر صحنه‌ای كه لازم باشد حضور می‌یابد.
با توجه به اینكه جنگ نرم موجب تغییر الگوی فرهنگی در شرایط حساس می‌شود، مسئولان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها طبق منویات رهبری افسران جوان جنگ فرهنگی هستند و نقش بسیار موثری در شكست توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم دارند. بسیج با اشاره رهبری و تبعیت از آن در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارد و به وظیفه خود عمل می‌كند.
هدف دشمن و استكبار جهانی نابود كردن نظام ولایی است و بسیجیان با عمق بخشی داخلی، بصیرت و ولایت‌مداری یك لحظه و یك گام عقب‌نشینی نمی‌كنند.
وظیفه بسیجیان این است كه با بصیرت، شناخت و موقعیت جایگاه امام (ره)، توطئه‌های استكبار جهانی را خنثی كنند.

 





:: موضوعات مرتبط: مقاله ای از جنگ نرم , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: